Reklamacije
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici ili na prodajnom mjestu? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Ako utvrdite da proizvodom koji ste kupili niste u potpunosti zadovoljni, molimo Vas da nas u roku od 14 dana od datuma primitka proizvoda odnosno primitka zadnjeg proizvoda iz narudžbe kontaktirate i slijedite navedene korake:
Ispunite reklamacijski list koji možete skinuti na sljedećem linku: Reklamacijski list te ga pošaljite zajedno s proizvodom koji reklamirate i kopijom računa, o svom trošku, putem kurirskih službi kao što su GLS ili DHL na našu adresu:
Outdoor sport d.o.o.
Zagrebačka cesta 145A,
10000 Zagreb
Tel: +38514400357
Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:
1. mogućnosti zamjene proizvoda
2. povratu proizvoda
3. povratu novca
4. servisnoj usluzi u slučaju potrebe popravka proizvoda
5. drugim informacijama vezano za Vaš prigovor/reklamaciju
U slučajevima zamjene ili povrata proizvoda nakon dogovora s Vama, povrat novca/zamjenu za novi proizvod izvršavamo u roku 2-3 dana, a najkasnije u roku od 14 dana - nakon što je reklamacija odobrena i mi zaprimimo reklamirani proizvod. U suprotnom nas slobodno kontaktirajte telefonski na 01/4400-357* ili e-mailom na info@regatta.hr
Ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati na prodajno mjesto Regatte. Ako kupac ne reklamira oštećenje ambalaže dostavljaču u trenutku preuzimanja proizvoda, smatra se da je preuzeo proizvod s neoštećenom ambalažom.
Ako oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte našu korisničku podršku.
Detaljnije pogledajte u podnožju web stranice pod kategorijom "Korisnička podrška" u dijelu "Povrat robe" (jednostrani raskid ugovora od strane kupca) koji su vidljivi na https://regatta.hr/uvjeti/poslovanje/povrat-i-reklamacije/
Nadamo se da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vaš prigovor/reklamaciju.
*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS - http://ec.europa.eu/odr
U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac Outdoor sport d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Radnička cesta 52/I, 1000 Zagreb, Hrvatska, ili na http://www.hup.hr/